NEWS | Logistics Manager
KRYZYS UDERZYŁ W INNOWACJE
( 23 %). A bez internetu rzeczy ( IoT ) nie ma mowy o Przemyśle 4.0 . Analitycy ostrzegają : w 2023 r . rynek będzie rósł jeszcze wolniej . Dlatego firma obniżyła swoje prognozy wzrostu wydatków na ten rok z 24 % do 19 %.
Wysokie koszty pieniądza uderzają w internet rzeczy , donosi raport „ Global IoT Enterprise Spending Dashboard ” opracowany przez firmę badawczą IoT Analytics .
Eksperci policzyli , że w 2022 r . wydatki na IoT w przedsiębiorstwach wzrosły r / r o 21,5 % do 201 miliardów dolarów . Chociaż ta wartość jest imponująca , to rośnie nieco wolniej niż pierwotnie prognozowano
Jedną z kluczowych przyczyn niższego niż przewidywany wzrostu wydatków przedsiębiorstw w IoT w tym roku jest niski wzrost gospodarczy . W swojej najnowszej prognozie wzrostu światowej gospodarki ze stycznia MFW prognozuje , że globalne PKB wzrośnie realnie o 2,9 %. To wolniej niż zakładały prognozy z 2022 r ., kiedy estymowano , że światowa gospodarka urośnie o 3,4 %. Mimo spowolnienia tempa wzrostu perspektywy dla rynku IoT można uznać za pozytywne . IoT Analytics prognozuje , że budżety alokowane w internet rzeczy do 2027 r . będą rosły w tempie 19,4 % r / r . Jeżeli tak się stanie , za 4 lata skumulowana wartość budżetów alokowanych w internet rzeczy wyniesie 483 miliardów dolarów .
Na tle Azji , Pacyfiku i Ameryki Północnej , najgorzej wypada Europa . W naszym regionie tempo będzie najwolniejsze i wyniesie 16 %. Za Atlantykiem będzie to 20 %, a w Azji 22 % w ciągu najbliższych lat .
CHMURA DANYCH POPRAWI WYDAJNOŚĆ ŁAŃCUCHÓW DOSTAW I WESPRZE INTELIGENTNĄ PRODUKCJĘ
BOTY FRUSTRUJĄ KLIENTÓW
Snowflake , firma działająca w obszarze chmury danych , ogłosiła wprowadzenie chmury danych dla branży produkcyjnej ( Manufacturing Data Cloud ).
Umożliwia ona firmom z branży motoryzacyjnej , technologicznej , energetycznej i przemysłowej odblokowanie wartości ich krytycznych , skupionych w silosach danych przemysłowych poprzez wykorzystanie platformy danych Snowflake , rozwiązań dostarczanych przez Snowflake i partnerów oraz zbiorów danych charakterystycznych dla danej branży . Manufacturing Data Cloud umożliwia producentom współpracę z partnerami , dostawcami i klientami w bezpieczny i skalowalny sposób , zwiększając sprawność i widoczność w całym łańcuchu wartości . Dzięki Manufacturing Data Cloud od Snowflake organizacje mogą budować swoją działalność na danych jako fundamencie , poprawić wydajność łańcucha dostaw i zasilić inicjatywy inteligentnej produkcji we współczesnym cyfrowo-przemysłowym świecie .
Branża Contact Center widzi wielki potencjał w botach i wiąże olbrzymie nadzieje z ich wykorzystaniem , licząc na ograniczenie kosztów i usprawnienie obsługi .
Klienci mają jednak odmienne zdanie , o czym przekonują badania autorstwa firmy UJET . Pokazały one , że aż 80 % konsumentów czuje się sfrustrowanych z powodu kontaktu z botem w obsłudze klienta . Analizy dowodzą , że zastosowanie nieskutecznej technologii automatyzacji , takiej jak chatboty , powoduje , że marki tracą wiarygodność w oczach klientów . Jest to spowodowane przede wszystkim frustracją spowodowaną kontaktem z botem ( 80 % wskazań ) oraz nieskutecznością botów w rozwiązywaniu problemów . Aż 78 % klientów było zmuszonych do skontaktowania się z człowiekiem po nieudanej próbie rozwiązania problemu przez kanał automatycznej obsługi .
9