W WYDANIU | Logistics Manager
18 36
DANE NAPĘDZAJĄ GOSPODARKĘ – BIG DATA I BUSINESS INTELLIGENCE
Dysponując dużą ilością danych , możemy analizować informacje na temat dostawców , takie jak terminowość dostaw , jakość produktów czy stabilność finansową podmiotów współpracujących . Dzięki temu przedsiębiorstwa są w stanie identyfikować potencjalne ryzyka , wprowadzać odpowiednie środki zaradcze oraz optymalizować wybór dostawców .
PRZYSZŁOŚĆ DOSTAWCÓW USŁUG LOGISTYCZNYCH – OUTSOURCING LOGISTYKI W DOBIE NOWYCH WYZWAŃ
Rozwój rynku outsourcingu usług logistycznych , szczególnie w czasach dynamicznie rozwijających się innowacji technologicznych , budzi wiele emocji . Czy tworzenie teoretycznych konceptów o kolejnych poziomach usług świadczonych przez operatorów logistycznych jest jednak zasadne ? Czy doczekamy się możliwości współpracy w modelu 10PL , a jeśli tak – na czym mógłby on polegać ?
78
NIEZAWODNOŚĆ , ELASTYCZNOŚĆ , SYMBIOZA – INTRALOGISTYKA 4.0 W TRANSPORCIE KOMPONENTÓW
Nigdy dotąd logistyka wewnątrzzakładowa nie była tak zaawansowana technologicznie . W powtarzalnych i uciążliwych czynnościach , wymagających podnoszenia ciężarów i schylania się , ludzi wyręczają dziś roboty i wózki autonomiczne . Dzięki temu w zakładach produkcyjnych ograniczono czynności kontuzjogenne , co korzystnie wpłynęło na niezawodność i ciągłość produkcji . Jakie rozwiązania obecnie dominują ?
96
CYFROWE SERUM PRAWDY W LOGISTYCE – OD DANYCH TRANSAKCYJNYCH W MAGAZYNIE
PO OCEAN BIG DATA
„ What gets measured gets managed ” – zarządzać możemy tylko tym , co potrafimy zmierzyć . Ta stara prawda dotyczy praktycznie wszelkich form działalności – gospodarczej , naukowej , a nawet prywatnej . W ich ramach korzystamy z różnorodnych aplikacji : od dużych systemów zarządzania zasobami przedsiębiorstw , sterowania produkcją czy przepływem materiałów w magazynie po „ apki ” zainstalowane na telefonach lub zegarkach , wspomagające nas w codziennych czynnościach . Dzięki ich stosowaniu pozostawiamy za sobą masę cyfrowych śladów – danych , które stwarzają nam szansę monitorowania , mierzenia , analizowania i wyciągania wniosków – czyli zarządzania naszą działalnością . Czy potrafimy tą szansę wykorzystać ? Spójrzmy na ten problem z punktu widzenia naszego logistycznego podwórka . Do czego nam są tutaj potrzebne dane i jak je wykorzystujemy ?
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opublikowanych reklam . Redakcja zastrzega sobie prawo do redagowania nadesłanych materiałów .
Wydawca
Media4Business Sp . z o . o . ul . Heleny Szafran 6 , 60-693 Poznań
Redakcja
ul . Heleny Szafran 6 , 60-693 Poznań tel .: + 48 61 30 70 226 redakcja @ logistics-manager . pl www . logistics-manager . pl
Prenumerata
tel .: + 48 61 30 70 226 prenumerata @ logistics-manager . pl
|
Zespół Logistics Managera
Dominik Jańczak redaktor naczelny kom .: + 48 531 835 098 dominik . janczak @ logistics-manager . pl
Marek Loos z-ca redaktora naczelnego kom .: + 48 726 558 835 marek . loos @ logistics-manager . pl
Szymon Drobina Brand Manager kom .: + 48 533 529 211 szymon . drobina @ logistics-manager . pl
|
Aleksandra Pisarzewska Sales Manager kom .: + 48 535 412 300 aleksandra . pisarzewska @ logistics-manager . pl
Kamil Matlak Project Manager kom .: + 48 536 204 070 kamil . matlak @ logistics-manager . pl
Klaudia Teper Project Manager kom .: + 48 731 101 131 klaudia . teper @ mediapressfilm . pl
|
Opracowanie graficzne i skład
Studio Graficzne DART STUDIO Dariusz Tuszyński
Korekta
Anita Rubaj
Druk
Drukma Platynowa 19 , 62-052 Komorniki
|